Monday, February 10, 2014

Yellow Rose


Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera....

Apa khabar semua? 
Memandangkan sekarang ni boleh dikatakan cuaca yang agak membahang, jadi jangan lupa minum banyak air kosong. Ramai juga kawan kawan saya yang agak kurang sihat sekarang ini.

Maaf je dapur saya masih belum berasap lagi sehari dua ni. Aduhaiiii nak dapatkan mood untuk memasak dan mengambil gambar memang agak lambat sikit. Masih dalam proses mengemas sikit sikit, maklumlah kemas 2 minit, berehatnya 30 minit. Bila nak siapkan.

Sekarang ni my husband tengah "in mood" mengemas laman. Membuang pokok pokok bunga yang hampir mati dan menggantikannya dengan yang baru. So 2 hari bercuti ni kenalah jadi tukang kebun. Saya banyak jadi tukang pemerhati dan tukang buat air...

Sebabnya.....

Saya bukannya pandai sangat nak menghias, takde kreativiti. Dan yang paling utama...

Saya bukannya rajin sangat.




No comments :