Tuesday, February 4, 2014

Photos of the day.....





Pulau Beras Basah Langkawi


Salam dan Selamat Sejahtera....

Maaf sebab agak lama blog My Small Kitchen tidak ber"updated". Memandangkan rumah saya masih under renovation, jadi automatically my kitchen direhatkan buat sementara waktu. InsyaAllah akan mula beroperasi dalam sedikit masa lagi. Itupun bergantung pada mood tuan dapur. Maklumlah bila dah lama bercuti, mulalah liat sikit.

So sementara waktu silalah menjamu mata dengan gambar pemandangan yang saya ambil semasa berkunjung ke Langkawi akhir bulan January lepas.



Matahari terbenam di Pantai Cenang, Langkawi.















Saya antara manusia yang takut pada ketinggian. Berkali kali saya fikir sebelum nekad untuk mencuba menaiki kereta kabel ini. Dan sepanjang berada di dalamnya, boleh kira berapa perkataan yang keluar dari mulut saya.....


 Memberi makan Helang

Tasik Dayang Bunting

Saya hanya sempat rendamkan kaki saya di dalam air tasik ini untuk beberapa minit sahaja. Ini kerana tiba tiba otak jahat saya terfikir.....

Bagaimana kalau tiba tiba ada ikan piranha yang menggigit kaki saya?

Atau

Bagaimana kalau tiba tiba Anaconda datang menyerang dari bawah dasar tasik?


Hello Cik Puan!!!!

Itulah banyak sangat tengok movie......








9 comments :

Sizuka said...

assalam

love the photos! it's beautiful :)

hazila said...

Shidah ar,

Thank you. Please drop by at any time.

pB said...

seronoknya ...



dah lama tak jejak kaki di Langkawi.
Last year ada rancangan , tapi last minit dibatalkan...

hazila said...

pB,
Saya pun dah lama tak jejak Langkawi. Last pergi rasanya 4/5 tahun lepas itupun pergi pagi balik petang. Inipun pergi dengan kawan kawan lama.

ummiaisyah said...

wah..cantiknya semua pics....u hv that magic hand kak zila...

IdaShazana said...

cantiknya

sudipVSsenduk said...

cantiknya tasik dayang bunting!

rosfazila said...

tahniah, walau sy org langkawi, pulau beras basah pun belum saya jejaki.minta izin untuk paut post ini di blog saya ye...

Unknown said...

Pulau Idaman suami ni, belum pernah sampai dia tu.
Kakpb last pergi pun belas tahun dulu, nak jejak lg asyik tak kena masa je.
Cantik pemandangan kat sana kan?