Sunday, February 12, 2012

Jalan Jalan Makan Ice Cream



Semalam saya ikut my husband ke Bangi atas urusan kerja. Selain saya dan suami, isteri sepupu suami saya dan anaknya pun ikut sekali.

Mula mula kami lunch di Restoren Anje Nasi Bariani, punyalah ramai orang sampai terpaksa beratur panjang sampai ke luar. Tapi sebab my husband cakap nasi bariani kat situ sedap dan murah so dia nak suruh saya rasalah juga.


Namanya Haziq.


Masa kami sedang leka makan ice cream di Ice Room Bangi, tak sedar si Haziq bersandar di kerusi dan kerusi tu terbalik. Siap benjol juga la dahi si Haziq ni, nasib baik dia nangis sekejap je lepas tu dia sambung makan ice cream semula.


Saya pilih Mixed Tropical Fruit


Ibu si Haziq pun pilih yang sama, sempat si Haziq suruh ibunya jangan makan ice cream ni sebab masam. Dia cakap ice cream ni dah basi so tak boleh makan.  Masam sebab ada isi durian belanda.


My husband pilih Nuts apa ntah, sedap la pulak. Saya asyik curi makan yg my husband punya je. Tapi yang paling best, my husband dah jatuh chenta kat ice cream ni. Dia cakap, kalau ada kat Shah Alam confirm seminggu 2,3 kali dia pergi.

2 comments :

Zalia said...

eskrem yg gambo last ni nampak sangat yummy la... kalau la dpt mkn pagi2 ni kan best... hehe

dalisha said...

sedap-sedap
--
Jom lihat Koleksi Tudung Cantik dan Terkini disini
--
Ketahui Rahsia kecantikkan anda disini