Sunday, January 16, 2011

Gas BBQ Grill


Hari ini nak tunjukkan my new toy in the house. Actually saya dah mengendeng dengan my husband suruh beli Gas BBQ Grill ni sejak dari tahun lepas lagi. Tapi my husband cakap bukannya selalu pun buat BBQ kat rumah ni. Tapi tiba tiba semalam dia cakap nak belikan Gas BBQ Grill ni pulak. So hari ni pagi pagi lagi dia dah ajak saya pergi beli. Tapi kami ambil yang agak murah sekali ler.... Mana nak ada duit kalau nak beli yang sampai ribu riban tu. Ini pun my husband dah sound jangan sampai jadi tukun tiruan dalam bilik stor.

Dalam kepala saya dah ada beberapa menu yang saya nak cuba untuk merasmikan my Gas BBQ Grill ni. Tadi dah siap beli skewer dan corn holder untuk bakar jagung. Tapi tak taulah bila tu.......

6 comments :

Mas said...

perhhh..cantikla...mas pun ada berangan nnti nak beli gak gas bbq grill ni...
brpe harganya tu kak...kt mna beli tu..he..he..

missalongwani said...

wah..cantiknyer...tingin jugak rase2 nak beli....kak beli kat maner tuh...

Jamie said...

Wah bestnya ada toys baru..bila nak pecah dara ni? hehehehe

esh said...

waahhh...tengok! semua komen ada 'waahh'. hehe

congrats.....beli kat mana ni? ish ish. kalau plan ber BBQ ujung minggu, jemput2 la kita ni yek. =D

Anonymous said...

zila lu beli katne yang....

hazila said...

To all,

Saya beli Grill ni di Houz Depot. Harga sale RM588.