Wednesday, October 13, 2010

Pasta & Wonton Soup

 
East Meet West..... pening kepala orang Italy tengok makanan tradisi mereka telah dubahsuai oleh rakyat Malaysia yang kreatif kan. Dah 2 malam tak makan nasi, tengoklah berapa lama boleh tahan. So dinner malam tadi saya buat wonton soup campur dengan Bow Tie Pasta. Sedap you, 2 mangkuk jugalah habis.
 
Tengahari semalam, berkobar kobar tak nak makan makanan yang berat sebab pagi tu saya dah makan soto bihun. Tapi my husband pulak beria ia tanya saya nak makan apa. Saya cakap, malas la nak makan nasi, dia cakap org nak belanja tak nak pulak. Akhirnya terpedaya, saya order pizza. Ambik, tak nak makan nasi tapi melantak pizza.  Alahai camne nak kuruskan badan ni, banyak betul dugaan......

2 comments :

Mimiey.. (^-^) said...

xpe kak zila,teruskan usaha nk kuruskan badan. chaiyok!!chaiyok!!! xpun kak zila amalkan minum air camon yg mcm mie penah tunjuk,air 2 leh turunkn berat jgk tp slowla..
opppp,lupe!! mintak wonton sup tu sikit..hehheheh

Srikandi said...

Assalamualaikum....

same here...Nak naikkan berat badan senang jer..tp part nak kurus balik..mmg agak payah :(