Thursday, August 26, 2010

15 Ramadhan


Salam semua, makin hari makin tak tau nak makan apa. Semalam berbuka dengan ayam kampung goreng dan sambal udang petai. Malas nak ambil gambar sebab dah selalu sangat sambal udang tu enterprem kat sini.
Semalam my husband beli air tebu dan saya buat jus karot untuk diri sendiri. Tapi saya cilok juga air tebu yang my husband beli tu.


Semalam sedikit rajin, saya buat agar agar milo dan top up dengan fruit coktail. Hari ni tak perlu fikir nak makan apa sebab semalam my husband dah suruh saya booking buffet ramadhan. Kalau rajin saya gendong kamera gabak, kalau kurang rajin saya bawa compact camera tapi kalau malas, saya bawa diri saya je.....

3 comments :

fadh ^_^ said...

akak xbuke dengan anak2 ke...
he~

Kerull said...

Salam Hazila..he he samalah kita..saya pun tak tau nak makan apa dah..last2 arini ajak hubby g baazar ramadhan je...masak nasik than beli apa yg patut...hu hu hu

adad said...

kak hazilaaaa... *sekeh pala kak hazila.. nak skett jus karot! sejak jiya nengok akak slalu minom jus karot. jiya dah start blaja minum jus karot. sedap rupanya... hihi! jakun