Saturday, June 26, 2010

My New Lady's Golf set




Hari ni saya dapat new golf set, Lady's set. Sebelum ni my husband bagi saya guna set dia sebab dia ada 2. Men's set lebih panjang dan sedikit berat berbanding dengan lady's set. Saya tak mintak pun, tadi lepas habis makan tengahari, my husband ajak singgah kat kedai Golf. Bila tanya nak buat apa, katanya saje je nak tengok apa yang baru. Bila masuk dalam kedai, dia tanya salesman tu pasal lady's set. Ada set yang pink colour dan siap dengan rambu ramba lagi. Tapi yg itu branded, MARUMAN dan harganya mencecah RM4000. Alahai, saya ni baru belajar pukul bola, bukannya nak main atas green pun, so rasa cam membazir juga kalau beli yang itu. Actually dia belikan saya set ni sebab dia tension saya asyik dok mengadap laptop atau pun asyik tengok cerita Korea la, sekejap cerita Taiwan la.... Sebab tu kalau saya on laptop je, dia mesti jeling dan tanya, "Bila nak habis tu?"

3 comments :

ijayuji said...

wakakakakaka...akak dgn suami akak ni mmg geli ati! hihihi..... kalau pergi dekat green kita rasa org tak kenal kita gigi pun blur2 jer nak nmpk mmg sure itam legam terus! ahahaha... bagus lah akak, kdg tu teringin jugak nak main tp ninja kita tak suke main golf, selamat kita, kalau dia suke main golf mmg wiken tak reti duk rumah, sbb kiyta tgk org2 yg main golf ni pagi2 buta dah kuar umah pastu baliknyer fuhhhh.. lama tuuuuu tgh hari baru balik.. tak sanggup kita :D

Ayu said...

salam zila,
heheh..sama lah macam kita, once kita duudk kat pc,
hubby cakap'huh! nak blogging eh?..
hahha..i cakap mana ada blogging, nak chk shoutbox aje..dia jawap samalah tu masuk blog apa?..kiki

yg hubby suka tengok cerita korea tu dia tak cakap..heheh boring tau, hehehe..tak padanlah tu 2x5=

hana said...

hihihihi... seghuper rupanyer kiter2 nih yer! skrg nih hubby kiter dah tak kasi ngadap lappy blah malam! klu nak ngadap siang jerk! time anak2 g skola! huH! macam amaran keras jerk bunyiknyer kan! wakakakakaka...