Saturday, September 5, 2009

Activity Hari ini.....

Hari ni tak masak Sebab my husband ajak berbuka kat luar. Tengahari tadi jalan jalan cuci mata sambil shopping baju raya. Actually dah beli sepasang untuk saya which is sedondon dengan my husband. Tahun ni tema baju warna coklat. Tadi beli blouse dan kasut untuk saya, my husband beli jacket. Esok nak keluar shopping lagi sebab dapat budget untuk beli baju kurung lagi 2 pasang. Ala beli baju yg murah murah boleh dapat 2 helai. Kalau yg mahal dapat sepasang je kan. Alahai cik kak ni shopping raya mengalahkan budak tadika yg eager nak sambut raya pulak. Bukannya apa, saya cuma beli baju kurung setahun sekali saje. Sebabnya hari biasa atau hari bekerja saya jarang sangat pakai baju kurung.

6 comments :

kucingorengemok said...

kita plak jarang beli baju time puasa... suka simpan baju yang beli, raya baru pakai :)

Lee said...

Hello Hazila, I was sniffing around Jun's kitchen and nack check out notice your callsign and busybody over....can see you suka minum kopi, huh? Me too. Ta'minum frust big time, ha ha.

Wow! Saya suka la your gulai tulang and rebung masam.
I have not eaten this can't remember when....
I suka rebung,
You dish colours look so deliciously tempting as well tormenting, ha ha.
You have fun and keep a song in your heart, Lee.

hazila said...

lee lin,
Ada sesetengah org memang kerja kena pakai baju kurung so dia aka frequently beli. Macam saya ni occasionally, raya atau ada kenduri kendara je.

hazila said...

Uncle Lee,
Thank you for your compliments.And thanks for dropping by.

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...rajin awak soping yer...saya malas bab soping2 nih...kalau soping pun agak2 penting ja.....besa la....lain org lain la stail betul tak...anyway selamat berpuasa dan selamat beraya....perlis la ni hujan la dua hari sekali....

hazila said...

Ala shopping sikit sikit je sebab dah beli sebelum puasa dulu. Cuma suka tengok org lain bershopping.