Tuesday, June 23, 2009

Ketam Goreng Lada Hitam


Masa tengah belek belek gambar dalam SD card, terperasan satu gambar makanan yang saya ambil tapi belum post entry lagi. Sampai tercicir gambar ni, rasanya saya masak last week kalau tak silap. My husband is a big fan of crab, so every week mesti ada satu crab dish. Walau dah bagitau dia tak elok sangat makan selalu sebab high cholestrol tapi itu yg sedapnya. Since dah tak tau nak masak apa, jadi saya masak goreng lada hitam. Sebab saya malas nak cari resepi, saya gunakan resepi "Daging Masak Lada Hitam", cuma kena gorengkan ketam tu dulu. Sedap gak....

2 comments :

Nukilan ida said...

mmmm...leh cuber gak ni.. asik niru kak zila jerk..hehe..sumber inspirasi.. ada ketam terperap kat esbox nak kat berbulan dah..hehe

hazila said...

akak ni sampai tak tau nak masak apa ngan ketam tu, kadang kala tu goreng kosong je.