Friday, June 26, 2009

Dugaan............


Tadi my husband ke SUK Selangor atas urusan kerjanya, then dia call tanya saya nak makan buah tak? Saya kata, kan saya puasa hari ni. My husband kata takpelah dia beli untuk saya berbuka nanti. Mak oiii....ingatkan beli sikit je, rupa rupanya rambutan 2 kilo dan buah langsat 1 kilo. Hehehehe....dia ingat saya ni budak kecik kot, bila puasa je semua nak makan. Semalam dia gi jumpa kawan kat Klang, kebetulan kawan tu baru pulang dari Melaka dan bawa buah durian kampung sebakul. My husband bawa balik 4 biji tapi buahnya cinonet jer. Ha apalagi, malam tadi kepanasan sebab overdose makan durian.

6 comments :

cikin said...

hahaha... mmg dugaan tuh..!!! bender dh depan mater.. tinggl nak ngap je.. huhu..:P:P *sedapnyer rambutan*

Hazila said...

meh sini, akak bagi satu bungkus tu...

Imma Yusri said...

ingatkan dugaan ape tadi, upenyer dugaan durian.. hehehe... sedapnyer dapat wat kuah durian makan dengan roti jala... yummy...

Hazila said...

hehehehe...gempaq je lebih. Dah lama tak makan roti jala ngan kuah durian. Alahai tiba tiba terasa cam nak buat je......

Anonymous said...

Bestnye dapat makan buah manyak camnie... huhuhu..kite tgk gambar je lah.. bau pun tk bleh amek.huhu

hazila said...

Biasalah ijan, saya kat sini terliur tengok buah buah kat sana cam fresh berries tu....