Friday, February 13, 2009

Today's breakfast

Pagi tadi sebelum masuk kerja, singgah beli Yong Tau Foo kat kedai Kopitiam. Saya suka makan Yong Tau Foo dengan sup dan kat kedai ni memang kena dengan selera saya. Ada sekali tu saya gi makan kat satu kedai, saya tanya ada sup tak? Pelayan tu cam terpinga pinga jap dan dia masuk tanya kat tokey then dia datang balik dan cakap " Ya, ada sup". So oklah, dia datang bawa 1 mangkuk kecil sup. So bila bila makan yong tau foo dengan sup tu rasa cam makan sup nasi ayam. Sebabnya dia memang gunakan sup nasi ayam. Bukan tak boleh, cuma rasanya lain sikit dari kebiasaan yang saya makan.

2 comments :

Anawahid said...

sedapnyer bekpes ariniiiii... nakkk

hana said...

akak sama ngan kita! kalau order yung taufu mesti tnya ade sup or tidak! duk phg jarang2 jumpa yg ade sup... kadang bli pasor, blk umh wat sup sendrik! hehehe