Thursday, February 26, 2009

Kuih Cincin

Dah 2,3 hari saya agak sibuk. Pagi tadi sebelum masuk kerja saya beli sarapan, ingatkan sekejap lagi baru makan. Punyalah sibuk sampai saya terlupa dan makan sarapan pukul 11.30 pagi.Itu dah kira brunch, ok gak boleh jimat sikit kan....

Lebih kurang pukul 12.30 courierman datang hantar parcel. My ex classmate masa belajar dulu org Kuching, ada satu hari tu sembang sembang ngan dia, so cakaplah dah lama tak makan kuih cincin. Sebab dulu masa belajar, kalau dia balik Sarawak mesti bawa balik kuih ni. So dia tanya mengidam ker? Saya kata haa, ngidam sebab bunting gajah. Then dia kata nanti dia pos untuk saya. So, hari ni dah dapat pun...


Inilah rupa Kuih Cincin tu. Byk yg hampir hancur tapi tak kisahlah sebab ia masih boleh dimakan walau rupa parasnya tak menawan.



No comments :