Friday, September 12, 2008

Tag dari Kak Ummi



Dapat tag dari Kak ummi,
1. Nama timangan-
  • Keluarga panggil Kak Long, anak sedara panggil mak long ( saya dan suami anak sulong )
  • Kawan kawan panggil zila

2. Saya seorang yang -

  • Peramah kalau dah kenal
  • A bit sensitive
  • Suka sesuatu yg lasak dan aggresive ( camping/jungle tracking/cuti cuti Malaysia ) - contrast with my husband
  • SUKA SANGAT SHOPPING
  • Suka buat kerja dengan kadar segera / angin betul kalau tengok staff buat kerja lemah gemalai.
  • Kadang kala cenggeng gak
3. Insan2 teristimewa -
  • Suami, Keluarga ( Mak,Abah & Adik Beradik, Anak anak sedara), Kawan kawan...
4. Makanan -
  • Saya tak berapa memilih tentang makanan, tapi fav. chinese food/thai food.
5. Favourite colour -
  • Earth colours mostly. Selain tu suka warna biru dan apple green.
6. Favourite song -
  • Light and Easy
7. Benda yg membuat anda stress -
  • Bila org tak tepati janji
  • Bila org buat saya menunggu
  • Bila berdepan dgn customer yg banyak songeh
  • Bila order makanan, makanan lain yg sampai
  • Bila gaduh ngan husband... ( gaduh gaduh manja. hehehe...)
8. 3 benda dalam wallet -
  • Duit
  • IC
  • Lesen memandu
  • Lesen nikah ( Kad akuan nikah... kena bawak ooo, takut kena tangkap khalwat)
  • Card Credit
  • Gambar husband
  • Kad ATM
( terlebih sudah..... org minta 3 jer..)
9. Kali terakhir menangis beriya-iya-
  • Rasanya 2 tahun lepas, sebab nenek sebelah Mak meninggal dunia. Saya rapat ngan dia, first day Hari Raya Haji, lepas tu beberapa bulan lepas, tapi tak beriya-iya sangatlah cuma sedih sangat sebab mohon nak pergi Haji awal ngan Mak & Abah, tapi tak lepas sebab Tabung Haji informed ramai orang yg dah tua dan lagi lama memohon.

10. Saya dengan sukacitanya nak tag kawan kawan yg kat bawah ni. Tapi kalau dah pernah buat, tak perlulah.

  • Zana
  • Eiba
  • Hana
  • Zanie
  • Azie
  • SL
  • Che 'Iza
  • AlongRoz

No comments :